Stofa på påskeferie…sammen med deres hjemmeside
Påsken er jo over os, og i går onsdag d. 19. marts, skulle jeg tjekke noget omkring den “nye” Zaptor boks fra Stofa. Jeg går derfor ind på stofas hjemmeside, og ser at Stofas kundeservice holder påskeferie. Det er der ikke noget underligt i, det mærkværdige er, at de har taget deres hjemmeside med sig!
Der står godt nok at de er ved at opdatere deres bestillingssystem, og lave systemopdateringer, men jeg har ikke oplevet at en så stor virksomhed, nærmest lukker deres side helt ned.
Nu ved jeg ikke hvordan det foregår normalt i store virksomheder, men plejer man ikke at have en testserver, eller andet, hvorpå man kan teste sine ting op opdateringer. For så derefter at lægge det nye op.
Jeg siger ikke at man skal kunne gå ind og bestille, ændre abonnementer osv. Men man burde godt kunne læse om produkter og tjekke sin Stofa-mail (hvis man bruger denne).
Det kan godt være det bare er mig der synes det er lidt underligt, og jeg har faktisk heller ikke det helt store at sige med denne artikel, udover at jeg lige ville dele min forbløffelse med nogle andre 🙂
Men hvad siger i andre? Har Stofa gjort det på den helt rigtige måde, eller hvad skulle de have gjort?
Ja men det er jo direkte absurd. Det er dog
Martin | 25. marts 2008 | 12:09Ja men det er jo direkte absurd.
Det er dog ikke første gang “jeg” oplever den slags, har flere gange forsøgt at bestille rejser over nettet hvor den så er blevet over midnat og så er beskeden fremkommet om at systemerne opdateres hver nat mellem midnat og 04:00 eller noget i den stil.
Det ødelægger fuldstændig en af de største fordele og principper for e-handel, tilgængelighed!
Så er jeg da ikke den eneste der synes det
Kim Andersen | 25. marts 2008 | 13:50Så er jeg da ikke den eneste der synes det virkede lidt underligt 😀
Kan kun give Martin ret i at det ødelægger lidt
Dennis Aaen | 28. marts 2008 | 14:51Kan kun give Martin ret i at det ødelægger lidt ideen med at have en e-handel, da det smarte er at man som kunde kan bestille sine produkter når man har tid.
En af fordelene for virksomhederne, som jeg ser det, er at de nu kan generere indtægter i alle døgnets 24 timer. Jeg har selv skrevet et indlæg om internettets brug i Danmark og her i blandt også om webshop 🙂